Welkom bij Fitout Sport service, mocht er een probleem zijn rondom jouw Fitout Sport app dan helpen wij je graag verder. Controleer eerst de punten die hieronder staan beschreven. Mocht het probleem dan nog niet verholpen zijn dan is het mogelijk om het contact formulier in te vullen zodat wij het mogelijk kunnen achterhalen.
Een stabiele internetverbinding is vereist voor het gebruik van de app. Tijdens het activeren of inscannen & uploaden van een trainingsprogramma kunnen fouten ontstaan op het moment dat jouw internetverbinding slecht is. Maak je gebruik van wifi probeer het dan eerst op jouw eigen data en andersom. Dus mocht jouw data verbinding slecht zijn probeer dan met wifi te verbinden.
1. Controleer jouw internetverbinding
2. Controleer je spambox voor de verificatiecode
3. Controleer of het e-mail niet al in gebruik is
1. Controleer jouw internetverbinding
2. Controleer of je de app al hebt geactiveerd en niet de verkeerde QR-code scant
Heb je het probleem niet zelf kunnen oplossen dan helpen wij jou graag verder, vul hieronder de gegevens in en maak een screenshot of video opname van het probleem. Mochten wij contact opnemen dan hebben wij die nodig.
Iedere sporter hoort progressie te kunnen maken gedurende het trainingsprogramma. Een standaard schema is niet genoeg, iedere sporter is uniek. Sporters verdienen een trainingsprogramma waarin zij eigen gewichten kunnen bijhouden, een persoonlijk adviesgewicht ontvangen, groei ervaren en nog veel meer. Fitout Sport werkt samen met fitnessclubs en personal trainers om te zorgen dat een persoonlijk trainingsprogramma de basis wordt.
Nieuwe Baan 8, 5076 SV Haaren
Telefoon: 06 23664083
Algemeen: info@fitoutsport.nl
Verkoop: timo@fitoutsport.nl
KVK: 71521933
BTW: NL858747777B01
Algemene voorwaarden